כלים אילו מאפשרים מעקב ובקרה אחרי הוצאות העסק והצגתן בצורה ברורה בהשוואה להכנסות. מודול זה של התוכנה מאפשר תיעוד נוח של כל הוצאה או תשלום הקשור לפעילות העסקית (תשלומים לספקים, משכורות לעובדים, תשלומי מיסים, שכירות, ארנונה, פרסום, וכו'). כמו כן ביכותך לחלק את ההוצאות השונות לקטגוריות ולציין אם הן חד פעמיות, קבועות או נפרסות לתשלומים.
הדבר מאפשר קבלת תמונת מצב ברורה של פריסת התשלומים לחודשים הקרובים, קבלת סיכומים ופילוחים של ההוצאות ברמה השנתית (עפ"י הקטגוריות השונות), קבלת מדד יעיל של רווחיות העסק ועוד…