שאלות ותשובות

לחצו על השאלה הרלוונטית בשביל להציג את התשובה. עוד שאלות?  לחצו פה.

התוכנה מתאימה למספרות, ברבריות, מכוני קוסמטיקה, מניקוריסטיות, מרכזים לאסתטיקה רפואית, ספא, מכוני שיזוף, מספרות כלבים, סטודיו לקעקועים וכל עסק שצריך לנהל מאגר לקוחות, יומני פגישות למטפלים, ניהול מנויים וכו'

אצלנו אתם בוחרים את חבילת התוכנה ממנה אתם מתחילים, כך שתמיד תוכלו להתחיל עם חבילה בסיסית (ניהול יומן, לקוחות, ניהול סדרות ומנויים, תזכורות, שיווק…)  ובעת הצורך לשלב פתרונות נוספים (קופה, חשבוניות, סליקת אשראי, מלאי ורכש, שעון נוכחות לעובדים, הוצאות/הכנסות וכו').

בוודאי. דרך אפליקציית הניהול שלנו בנייד (חפשו "אופטימוס" בחנויות) תוכלו תמיד להמשיך לנהל את כל היומנים, לקבוע או לשנות פגישות ולפנות ישירות ללקוחות גם כשאתם מחוץ לעסק.

כן. המערכת יכולה לתזכר בשבילכם אוטומטית את כל הלקוחות שרשומים ביומן של מחר (או של עוד כמה ימים, תלוי בהחלטה שלכם).

מהנסיון שלנו ברגע שמופעלות התזכורות האוטומטיות אחוז ה"הברזות" יורד משמעותית, וגם תוכלו להפעיל את האופציה לבקש מכל לקוח לאשר את התור (כך שתדעו מי ראה את ההודעה ומאשר סופית שהוא מגיע) ומי לא!

בוודאי, ואנחנו ממש ממליצים!

בנוסף לתזכורת האוטומטית (24 שעות לפני התור למשל) הלקוחות יקבלו לינק שדרכו הם מאשרים לכם שהם מגיעים לתור.

אתם גם תראו ביומן חיווי מיוחד שהתור הזה "100% סגור" ואין חשש להברזה.

רק מול הלקוחות שלא אישרו לכם את התור תוכלו לוודא שהם באמת מגיעים… (אגב, המערכת גם  מחוברת לוואצאפ בנייד או במחשב כך שתוכלו בשנייה לשלוח הודעה ולא לבזבז יותר מדי זמן)

ברור! כל הרעיון זה לחסוך לכם זמן, לא?

תוכלו לשלוח ללקוחות את הלינק שלכם זימון תורים, והם יבחרו את הטיפולים והשעה שהם רוצים להגיע. אתם גם תקבלו התראה שנקבע לכם תור חדש, ככה שלא תפספסו שום פעילות שקרתה לכם ביומן.

פשוט, קל ובלי שיחות מיותרות והודעות וואצאפ אינסופיות!

אז זהו שלא!

הלקוחות ייראו רק את השעות הפנויות האפשריות לטיפול שהם רוצים לקבוע – ולא שום דבר אחר! היומן שלכם הוא רק שלכם והוא כמובן פרטי, ולכן אף אחד לא יכול לראות אותו חוץ מכם…

 

אז פה הבחירה היא ממש שלכם:

אתם תקבעו אילו טיפולים אתם מאפשרים ללקוחות לקבוע בעצמם "ישירות", ואילו טיפולים חייבים את האישור שלכם לפני שהם נכנסים ליומן.

למשל: טיפולים מורכבים או ארוכים ניתנים להגדרה כטיפולים ל"בקשה בלבד", כלומר הלקוח/ה בוחרת טיפול, יום ושעה אבל התור עובר לאישור שלכם והלקוחה מקבלת הודעה שהתור ממתין לאישור העסק.

הכל נוח, ממוקד ויעיל! וזה יחסוך לכם זמן יקר של שיחות, תיאומים, וואצאפים מיותרים. הבקשה גם מגיעה אליכם תוך שניות, ותוכלו לטפל בה מיד כשתתפנו…

אתם תחליטו!

גם את תאפשרו ללקוחות לבטל תורים בעצמם, אתם תגדירו עד כמה שעות לפני הטיפול מותר להם לבטל.

השליטה היא תמיד שלכם, ואת כל הפעולות של הלקוחות דרך זימון התורים (קביעות וביטולים) אתם תמיד יכולים לראות גם.

אין מגבלה במערכת על מספר היומנים שניתן לנהל במקביל כמו שאין מגבלה על מספר הלקוחות או המוצרים שניתן להוסיף למערכת.

לצורך הנוחות שלכם, ניתן לנהל לכל איש צוות את הימים והשעות שבהם הוא עובד, כמו כן מומלץ גם להגדיר לכל מטפל את המחלקות והטיפולים שהוא יודע לבצע. בצורה זו נחסוך טעויות של קביעת תורים לטיפולים לא נכונים או ימים שבהם המטפל לא משובץ לעבודה.

כן, תוכלו לאפשר לאנשי הצוות גישה ליומן שלהם דרך אפליקציה (עם משתמש וסיסמא אישית) או אפילו לאפשר גישה מלאה לכל המערכת  (למשל במחשב שלהם בבית…)

ניהול סדרות (או מנויים) מתבצע בצורה קלה ואוטומטית. התוכנה  כבר "יודעת" מי הלקוחות שרכשו סדרות או מנויים ותבצע ניקוב (ניצול) בצורה אוטומטית כבר מהיומן. 

בכל רגע גם תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח/ה, לראות או להדפיס ללקוח את סטטוס המנויים שלו, לתעד פרמטים חשובים על כל טיפול (פרוטוקול / תוצאת טיפול וכו')  ולבצע שינויים ידניים כרצונכם.

גם האפליקציה וגם המערכת במחשב מחוברת לוואצאפ, כך ששליחת הודעה ללקוח מסויים מתבצעת בקליק אחד מהיומן בלי לחפש ולבזבז זמן בטלפון…

גם אם אתם עובדים מהמחשב, המערכת יודעת להתחבר ללקוח ישירות דרך ה-Whatsapp Web, כך שתוכלו מיד לפנות ללקוח/ה בקליק אחד.

כן, חבילת הקופה שלנו כוללת הפקת חשבוניות, סליקת אשראי, סטטיסטיקות מכירות ומעקב ביצועי צוות.

אין צורך לרכוש או להשכיר קופה נפרדת (בעלות יקרה!) – אנחנו נהפוך את המחשב שלך בעסק לעמדת קופה מקצועית הכוללת מגירת כסף, מדפסת חשבוניות קטנה (אם תרצו) ומסופון סליקת אשראי בתקן EMV החדש והמאובטח.

איך הופכים את המחשב לעמדת קופה? אנו נביא לכם את כל הציוד הדרוש –  לחצו כאן לפרטים

צור איתנו קשר על מנת לברר האם ניתן לחבר ולהשתמש בציוד הקופה שיש לך. במקרים רבים אנחנו יכולים להשתמש במדפסות, מגירות כסף או מסופוני אשראי שיש בעסק במידה והם ניתנים להפרדה וחיבור מחדש. 

 

כן. גם עוסקים פטורים יכולים להוציא מהמערכת קבלות (ולא חשבוניות) על מנת לעמוד בדרישות ניהול הספרים מול מס הכנסה ולחסוך את הצורך לכתוב קבלות ידניות בספר נפרד.

אם תרצו להמשיך לכתוב קבלות בנפרד אין בעיה -התוכנה תנהל עבורכם את כל השאר (תיקי לקוחות, יומן פגישות, סמסים, תזכורות על התורים, ניהול סדרות ומנויים, תמונות לפני/אחרי כו'). אצלנו תמיד תוכלו "להתחיל בקטן" ולהרחיב את התוכנה בעת הצורך.

זיהוי שיחת לקוח מתקשר לעסק הוא פתרון שמאפשר לתוכנה לזהות כל שיחת טלפון נכנסת לעסק (לא לנייד, לטלפון הקווי!) ולהקפיץ לכם על המסך את פרטי הלקוח המתקשר, כולל תמונה, מתי היה הביקור האחרון ועוד מידע חשוב על הלקוח…

הדבר חוסך זמן רב בזיהוי לקוחות וקביעת תורים היות והיומן פתאום מתחיל "לדעת" מי מתקשר ברגע זה ומאפשר לכם בקליק אחד לקבוע לו תור (בלי חיפושים מיותרים).

גם לקוחות חדשים שעדיין לא במערכת ולא נפתח להם כרטיס לקוח יזוהו ואפילו יקבלו חיווי מודגש ומיוחד על מנת שנדע שלקוח חדש מתקשר לעסק!

מבחינה טכנית מה שמאפשר למחשב "לקבל" שיחות טלפון הוא רכיב קטן יחסית בשם מודם זיהוי שיחה (לא מודם אינטרנט, המודם הזה הוא בערך רבע מגודל מודם אינטרנט סטנדרטי),  ומהרגע שנתקין לכם אותו התוכנה תתחיל לזהות את כל מי שמתקשר לעסק.

כן. תוכלו בקלות לנהל את מלאי המוצרים בתוכנה כולל הוצאת ספירת מלאי מדוייקת בסוף כל שנה בלחיצת כפתור!

בנוסף תוכלו לעבוד עם מנגנון של בניית הזמנות אוטומטיות מול הספקים השונים, מעקב אחרי סטטוס כל רכישה (שולמה/לא שולמה), ושקט נפשי שהכל מתועד ושום מוצר לא "נעלם" מהעסק.

התוכנה מכילה שעון נוכחות בהעברה של כרטיס מגנטי לכל עובד בכניסה וביציאה מהעסק, כך שבסוף החודש מבצע סיכום שעות חודשי לכל העובדים בצורה אוטומטית. כמו כן, השעון יודע לתמוך במספר כניסות/יציאות לכל איש צוות ביום עבודה, ומאפשר שינויים/תיקונים ידניים רק לבעל העסק בסיסמה מיוחדת.

הגיע סוף החודש? תוכלו להדפיס לכל עובד בסוף כל חודש את סיכום השעות שלו או לשלוח במרוכז את הסיכומים לרואה החשבון במייל.

כן. חשוב מאוד לעבוד עם תוכנה אשר קיבלה אישור מול רשויות המס בארץ לניהול היומן שלכם ("ניהול ספרים").

שימו לב שאם אתם עובדים כיום עם תוכנה או אפיקציה חינמית (היומן של גוגל, אאוטלוק או אפליקציה כלשהי שהורדתם לטלפון שלכם) ברוב המקרים אין לתוכנות אילו אישור מבחינת רשות המיסים, מה שעלול לחשוף אותנו כבעלי עסקים לסיכון של פסילת ספרים מול מס הכנסה וסיבוכים נוספים.

לצפייה באישור של אופטימוס (המערכת שלנו) – לחצו כאן

שאלות ותשובות

לחצו על השאלה הרלוונטית בשביל להציג את התשובה.

המערכת מתאימה למספרות, ברבריות, מכוני קוסמטיקה, מניקוריסטיות, מרכזים לאסתטיקה רפואית, ספא, מכוני שיזוף, מספרות כלבים, סטודיו לקעקועים וכל עסק שצריך לנהל מאגר לקוחות, יומני פגישות למטפלים, ניהול מנויים וכו'

אצלנו אתם בוחרים את חבילת התוכנה ממנה אתם מתחילים, כך שתמיד תוכלו להתחיל עם חבילה בסיסית (ניהול יומן, לקוחות, ניהול סדרות ומנויים, תזכורות, שיווק…)  ובעת הצורך לשלב פתרונות נוספים (קופה, חשבוניות, סליקת אשראי, מלאי ורכש, שעון נוכחות לעובדים, הוצאות/הכנסות וכו').

בוודאי. דרך אפליקציית הניהול שלנו בנייד (חפשו "אופטימוס" בחנויות) תוכלו תמיד להמשיך לנהל את כל היומנים, לקבוע או לשנות פגישות ולפנות ישירות ללקוחות גם כשאתם מחוץ לעסק.

כן. המערכת יכולה לתזכר בשבילכם אוטומטית את כל הלקוחות שרשומים ביומן של מחר (או של עוד כמה ימים, תלוי בהחלטה שלכם).

מהנסיון שלנו ברגע שמופעלות התזכורות האוטומטיות אחוז ה"הברזות" יורד משמעותית, וגם תוכלו להפעיל את האופציה לבקש מכל לקוח לאשר את התור (כך שתדעו מי ראה את ההודעה ומאשר סופית שהוא מגיע) ומי לא!

בוודאי, ואנחנו ממש ממליצים!

בנוסף לתזכורת האוטומטית (24 שעות לפני התור למשל) הלקוחות יקבלו לינק שדרכו הם מאשרים לכם שהם מגיעים לתור.

אתם גם תראו ביומן חיווי מיוחד שהתור הזה "100% סגור" ואין חשש להברזה.

רק מול הלקוחות שלא אישרו לכם את התור תוכלו לוודא שהם באמת מגיעים… (אגב, המערכת גם  מחוברת לוואצאפ בנייד או במחשב כך שתוכלו בשנייה לשלוח הודעה ולא לבזבז יותר מדי זמן)

ברור! כל הרעיון זה לחסוך לכם זמן, לא?

תוכלו לשלוח ללקוחות את הלינק שלכם זימון תורים, והם יבחרו את הטיפולים והשעה שהם רוצים להגיע. אתם גם תקבלו התראה שנקבע לכם תור חדש, ככה שלא תפספסו שום פעילות שקרתה לכם ביומן.

פשוט, קל ובלי שיחות מיותרות והודעות וואצאפ אינסופיות!

אז זהו שלא!

הלקוחות ייראו רק את השעות הפנויות האפשריות לטיפול שהם רוצים לקבוע – ולא שום דבר אחר! היומן שלכם הוא רק שלכם והוא כמובן פרטי, ולכן אף אחד לא יכול לראות אותו חוץ מכם…

 

אז פה הבחירה היא ממש שלכם:

אתם תקבעו אילו טיפולים אתם מאפשרים ללקוחות לקבוע בעצמם "ישירות", ואילו טיפולים חייבים את האישור שלכם לפני שהם נכנסים ליומן.

למשל: טיפולים מורכבים או ארוכים ניתנים להגדרה כטיפולים ל"בקשה בלבד", כלומר הלקוח/ה בוחרת טיפול, יום ושעה אבל התור עובר לאישור שלכם והלקוחה מקבלת הודעה שהתור ממתין לאישור העסק.

הכל נוח, ממוקד ויעיל! וזה יחסוך לכם זמן יקר של שיחות, תיאומים, וואצאפים מיותרים. הבקשה גם מגיעה אליכם תוך שניות, ותוכלו לטפל בה מיד כשתתפנו…

אתם תחליטו!

גם את תאפשרו ללקוחות לבטל תורים בעצמם, אתם תגדירו עד כמה שעות לפני הטיפול מותר להם לבטל.

השליטה היא תמיד שלכם, ואת כל הפעולות של הלקוחות דרך זימון התורים (קביעות וביטולים) אתם תמיד יכולים לראות גם.

אין מגבלה במערכת על מספר היומנים שניתן לנהל במקביל כמו שאין מגבלה על מספר הלקוחות או המוצרים שניתן להוסיף למערכת.

לצורך הנוחות שלכם, ניתן לנהל לכל איש צוות את הימים והשעות שבהם הוא עובד, כמו כן מומלץ גם להגדיר לכל מטפל את המחלקות והטיפולים שהוא יודע לבצע. בצורה זו נחסוך טעויות של קביעת תורים לטיפולים לא נכונים או ימים שבהם המטפל לא משובץ לעבודה.

כן, תוכלו לאפשר לאנשי הצוות גישה ליומן שלהם דרך אפליקציה (עם משתמש וסיסמא אישית) או אפילו לאפשר גישה מלאה לכל המערכת  (למשל במחשב שלהם בבית…)

ניהול סדרות (או מנויים) מתבצע בצורה קלה ואוטומטית. התוכנה  כבר "יודעת" מי הלקוחות שרכשו סדרות או מנויים ותבצע ניקוב (ניצול) בצורה אוטומטית כבר מהיומן. 

בכל רגע גם תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח/ה, לראות או להדפיס ללקוח את סטטוס המנויים שלו, לתעד פרמטים חשובים על כל טיפול (פרוטוקול / תוצאת טיפול וכו')  ולבצע שינויים ידניים כרצונכם.

גם האפליקציה וגם המערכת במחשב מחוברת לוואצאפ, כך ששליחת הודעה ללקוח מסויים מתבצעת בקליק אחד מהיומן בלי לחפש ולבזבז זמן בטלפון…

גם אם אתם עובדים מהמחשב, המערכת יודעת להתחבר ללקוח ישירות דרך ה-Whatsapp Web, כך שתוכלו מיד לפנות ללקוח/ה בקליק אחד.

כן, חבילת הקופה שלנו כוללת הפקת חשבוניות, סליקת אשראי, סטטיסטיקות מכירות ומעקב ביצועי צוות.

אין צורך לרכוש או להשכיר קופה נפרדת (בעלות יקרה!) – אנחנו נהפוך את המחשב שלך בעסק לעמדת קופה מקצועית הכוללת מגירת כסף, מדפסת חשבוניות קטנה (אם תרצו) ומסופון סליקת אשראי בתקן EMV החדש והמאובטח.

איך הופכים את המחשב לעמדת קופה? אנו נביא לכם את כל הציוד הדרוש –  לחצו כאן לפרטים

צור איתנו קשר על מנת לברר האם ניתן לחבר ולהשתמש בציוד הקופה שיש לך. במקרים רבים אנחנו יכולים להשתמש במדפסות, מגירות כסף או מסופוני אשראי שיש בעסק במידה והם ניתנים להפרדה וחיבור מחדש. 

 

כן. גם עוסקים פטורים יכולים להוציא מהמערכת קבלות (ולא חשבוניות) על מנת לעמוד בדרישות ניהול הספרים מול מס הכנסה ולחסוך את הצורך לכתוב קבלות ידניות בספר נפרד.

אם תרצו להמשיך לכתוב קבלות בנפרד אין בעיה -התוכנה תנהל עבורכם את כל השאר (תיקי לקוחות, יומן פגישות, סמסים, תזכורות על התורים, ניהול סדרות ומנויים, תמונות לפני/אחרי כו'). אצלנו תמיד תוכלו "להתחיל בקטן" ולהרחיב את התוכנה בעת הצורך.

זיהוי שיחת לקוח מתקשר לעסק הוא פתרון שמאפשר לתוכנה לזהות כל שיחת טלפון נכנסת לעסק (לא לנייד, לטלפון הקווי!) ולהקפיץ לכם על המסך את פרטי הלקוח המתקשר, כולל תמונה, מתי היה הביקור האחרון ועוד מידע חשוב על הלקוח…

הדבר חוסך זמן רב בזיהוי לקוחות וקביעת תורים היות והיומן פתאום מתחיל "לדעת" מי מתקשר ברגע זה ומאפשר לכם בקליק אחד לקבוע לו תור (בלי חיפושים מיותרים).

גם לקוחות חדשים שעדיין לא במערכת ולא נפתח להם כרטיס לקוח יזוהו ואפילו יקבלו חיווי מודגש ומיוחד על מנת שנדע שלקוח חדש מתקשר לעסק!

מבחינה טכנית מה שמאפשר למחשב "לקבל" שיחות טלפון הוא רכיב קטן יחסית בשם מודם זיהוי שיחה (לא מודם אינטרנט, המודם הזה הוא בערך רבע מגודל מודם אינטרנט סטנדרטי),  ומהרגע שנתקין לכם אותו התוכנה תתחיל לזהות את כל מי שמתקשר לעסק.

כן. תוכלו בקלות לנהל את מלאי המוצרים בתוכנה כולל הוצאת ספירת מלאי מדוייקת בסוף כל שנה בלחיצת כפתור!

בנוסף תוכלו לעבוד עם מנגנון של בניית הזמנות אוטומטיות מול הספקים השונים, מעקב אחרי סטטוס כל רכישה (שולמה/לא שולמה), ושקט נפשי שהכל מתועד ושום מוצר לא "נעלם" מהעסק.

התוכנה מכילה שעון נוכחות בהעברה של כרטיס מגנטי לכל עובד בכניסה וביציאה מהעסק, כך שבסוף החודש מבצע סיכום שעות חודשי לכל העובדים בצורה אוטומטית. כמו כן, השעון יודע לתמוך במספר כניסות/יציאות לכל איש צוות ביום עבודה, ומאפשר שינויים/תיקונים ידניים רק לבעל העסק בסיסמה מיוחדת.

הגיע סוף החודש? תוכלו להדפיס לכל עובד בסוף כל חודש את סיכום השעות שלו או לשלוח במרוכז את הסיכומים לרואה החשבון במייל.

כן. חשוב מאוד לעבוד עם תוכנה אשר קיבלה אישור מול רשויות המס בארץ לניהול היומן שלכם ("ניהול ספרים").

שימו לב שאם אתם עובדים כיום עם תוכנה או אפיקציה חינמית (היומן של גוגל, אאוטלוק או אפליקציה כלשהי שהורדתם לטלפון שלכם) ברוב המקרים אין לתוכנות אילו אישור מבחינת רשות המיסים, מה שעלול לחשוף אותנו כבעלי עסקים לסיכון של פסילת ספרים מול מס הכנסה וסיבוכים נוספים.

לצפייה באישור של אופטימוס (המערכת שלנו) – לחצו כאן

המערכת מתאימה למספרות, מכוני קוסמטיקה, מרכזים לאסתטיקה רפואית, ספא, מכוני שיזוף, מספרות כלבים, סטודיו לקעקועים וכל עסק שצריך לנהל מאגר לקוחות, תיעוד טיפולים, יומני פגישות למטפלים וכו'

אצלנו אתם בוחרים את חבילת התוכנה ממנה אתם מתחילים, כך שתמיד תוכלו להתחיל עם חבילה בסיסית (ניהול יומן, מאגר לקוחות, ניהול סדרות ומנויים, תזכורות על התורים, ניהול מוצרים, שיווק וסמסים ללקוחות, סטטיסטיקות עסקיות) ובעת הצורך לשלב פתרונות נוספים (קופה, חשבוניות, סליקת אשראי, ניהול מלאי ורכש, שעון נוכחות לעובדים, מעקב הוצאות/הכנסות וכו').

בוודאי. חשוב לנו שתוכלו תמיד לקבוע תורים, להתעדכן, ולשנות גם כשאתם מחוץ לעסק. ישנן מספר אפשרויות לעבוד עם היומן בטלפון הנייד: דרך האפליקציה שלנו (אופטימוס), דרך סינכרון יומנים לגוגל או דרך אפליקציות התחברות מרחוק למחשב עצמו.

דברו איתנו כדי שנתאים לכם את האופציה הטובה ביותר עבורכם.

אין מגבלה במערכת על מספר היומנים שניתן לנהל במקביל כמו שאין מגבלה על מספר הלקוחות או המוצרים שניתן להוסיף למערכת.

לצורך הנוחות שלכם, ניתן לנהל לכל איש צוות את הימים והשעות שבהם הוא עובד, כמו כן מומלץ גם להגדיר לכל מטפל את המחלקות והטיפולים שהוא יודע לבצע. בצורה זו נחסוך טעויות של קביעת תורים לטיפולים לא נכונים או ימים שבהם המטפל לא משובץ לעבודה.

זיהוי שיחת לקוח מתקשר לעסק הוא פתרון שמאפשר למחשב לזהות כל שיחת טלפון נכנסת לעסק (לא לנייד, לטלפון הקווי!) ולהקפיץ לכם על המסך את פרטי הלקוח המתקשר, כולל תמונה, מתי היה הביקור האחרון ועוד מידע חשוב על הלקוח…

הדבר חוסך זמן רב בזיהוי לקוחות וקביעת תורים היות והיומן פתאום מתחיל "לדעת" מי מתקשר ברגע זה ומאפשר לכם בקליק אחד לקבוע לו תור (בלי חיפושים מיותרים).

גם לקוחות חדשים שעדיין לא במערכת ולא נפתח להם כרטיס לקוח יזוהו ואפילו יקבלו חיווי מודגש ומיוחד על מנת שנדע שלקוח חדש מתקשר לעסק!

מבחינה טכנית מה שמאפשר למחשב "לקבל" שיחות טלפון הוא רכיב קטן יחסית בשם מודם זיהוי שיחה (לא מודם אינטרנט, המודם הזה הוא בערך רבע מגודל מודם אינטרנט סטנדרטי),  ומהרגע שנתקין לכם אותו התוכנה תתחיל לזהות את כל מי שמתקשר לעסק.

כן, התוכנה יכולה להכיל גם קופה ממוחשבת, הוצאת חשבוניות, סליקת אשראי, סטטיסטיקות מכירות ומעקב ביצועי צוות.

אין צורך לרכוש או להשכיר קופה נפרדת (בעלות יקרה!) – אנחנו נהפוך את המחשב שלך בעסק לעמדת קופה מקצועית הכוללת מגירת כסף, מדפסת חשבוניות קטנה ומסופון סליקת אשראי בתקן EMV החדש והמאובטח.

איך הופכים את המחשב לעמדת קופה? אנו נביא לכם את כל הציוד הדרוש –  לחצו כאן לפרטים

צור איתנו קשר על מנת לברר האם ניתן לחבר ולהשתמש בציוד הקופה שיש לך. במקרים רבים אנחנו יכולים להשתמש במדפסות, מגירות כסף או מסופוני אשראי שיש בעסק במידה והם ניתנים להפרדה וחיבור מחדש. 

גם אם תחליטו בסופו של דבר להישאר עם הקופה הקיימת, התוכנה היא זו שתיתן לכם את האופציה לעבוד עם יומן פגישות, תזכורות סמס על התורים, מאגר לקוחות מסודר, ניהול סדרות/מנויים, גלרית תמונות לכל לקוחה, הצעות מחיר, שליחת ברכות יום-הולדת, חגים ומבצעים ועוד…

כן. גם עוסקים פטורים יכולים להוציא מהמערכת קבלות (ולא חשבוניות) על מנת לעמוד בדרישות ניהול הספרים מול מס הכנסה ולחסוך את הצורך לכתוב קבלות ידניות בספר נפרד.

אם תרצו להמשיך לכתוב קבלות בנפרד אין בעיה -התוכנה תנהל עבורכם את כל השאר (תיקי לקוחות, יומן פגישות, סמסים, תזכורות על התורים, ניהול סדרות ומנויים, תמונות לפני/אחרי כו'). אצלנו תמיד תוכלו "להתחיל בקטן" ולהרחיב את התוכנה בעת הצורך.

כן. חשוב מאוד לעבוד עם תוכנה אשר קיבלה אישור מול רשויות המס בארץ לניהול היומן שלכם ("ניהול ספרים").

שימו לב שאם אתם עובדים כיום עם תוכנה או אפיקציה חינמית (היומן של גוגל, אאוטלוק או אפליקציה כלשהי שהורדתם לטלפון שלכם) ברוב המקרים אין לתוכנות אילו אישור מבחינת רשות המיסים, מה שעלול לחשוף אותנו כבעלי עסקים לסיכון של פסילת ספרים מול מס הכנסה וסיבוכים נוספים.

לצפייה באישור של אופטימוס (המערכת שלנו) – לחצו כאן

כן. תוכלו בקלות לנהל את מלאי המוצרים בתוכנה כולל הוצאת ספירת מלאי מדוייקת בסוף כל שנה בלחיצת כפתור!

בנוסף תוכלו לעבוד עם מנגנון של בניית הזמנות אוטומטיות מול הספקים השונים, מעקב אחרי סטטוס כל רכישה (שולמה/לא שולמה), ושקט נפשי שהכל מתועד ושום מוצר לא "נעלם" מהעסק.

התוכנה מכילה שעון נוכחות בהעברה של כרטיס מגנטי לכל עובד בכניסה וביציאה מהעסק, כך שבסוף החודש מבצע סיכום שעות חודשי לכל העובדים בצורה אוטומטית. כמו כן, השעון יודע לתמוך במספר כניסות/יציאות לכל איש צוות ביום עבודה, ומאפשר שינויים/תיקונים ידניים רק לבעל העסק בסיסמה מיוחדת.

הגיע סוף החודש? תוכלו להדפיס לכל עובד בסוף כל חודש את סיכום השעות שלו או לשלוח במרוכז את הסיכומים לרואה החשבון במייל.

ניהול סדרות (או מנויים) מתבצע אצלנו בצורה קלה ואוטומטית. בגלל שהתוכנה מכילה את יומן הטיפולים של העסק היא כבר "יודעת" מי הלקוחות שרכשו סדרות או מנויים ותבצע ניקוב (ניצול) בצורה אוטומטית כבר מהיומן. 

בכל רגע תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח/ה, לראות או להדפיס ללקוח את סטטוס המנויים שלו, לתעד פרמטים חשובים על כל סדרה (תוצאת טיפול, סוג ידית, עצמת טיפול וכו') או לבצע שינויים ידניים נוספים.

בשביל לחסוך לכם זמן יקר שמתבזבז בשיחות טלפון והודעות, אנו עובדים במרץ על מנת לספק לכם פתרון של זימון תורים חכם על ידי הלקוחות בעצמם, שיהיה גם מאובטח וגם יעיל ("הברזות" של לקוחות, כבר אמרנו?)

מעניין אתכם?  צרו איתנו קשר לכל הפרטים..

עוד שאלות? אנחנו פה

רוצים לדבר איתנו? 03-6529954