באמצעות הדו"חות והסטטיסטיקות ניתן לראות נתונים חשובים רבים בחתכים שונים על מנת ליצור יכולת קבלת החלטות עסקיות טובה יותר. אילו טיפולים נעשו בעסק בחודש האחרון? אילו מוצרים נמכרו החודש ושל אילו חברות? כיצד כל עובד תורם לעסק במכירות ובטיפולים? מהן העמלות המגיעות לצוות? המערכת מאפשרת לקבל כל זאת והרבה מעבר לכך. כמו כן ניתן לקבל פילוחים מתקדמים על הלקוחות (כמו אילו לקוחות הפסיקו לבקר או מיהם הלקוחות המכניסות ביותר…) וזאת על מנת לתגמל או לפנות אליהם בצורה מרוכזת.

דוגמאות לפילוחים על לקוחות:

  • מציאת לקוחות עם ימי הולדת השבוע / החודש (יש בתוכנה גם מנגנון תזכורות אוטומטי לימי הולדת של לקוחות)
  • חיפוש לקוחות שלא ביקרו בעסק במשך תקופה מסויימת
  • פילוח לקוחות לפי מקור ההגעה שלהם לעסק
  • מציאת לקוחות לפי קיטלוג שלהם במערכת (חדשים, ותיקים, VIP, רדומים).
  • לקוחות לפי הכנסות (רשימת הלקוחות המכניסים ביותר)
  • לקוחות בעלות כרטיס מועדון
  • ועוד…

כל דו"ח מאפשר גם פנייה ישירה ללקוחות באמצעות סמס, מייל או דיוור ישיר! כל סמס שנשלח דרך המערכת כולל את סיומת בית העסק ופרטי ההתקשרות. כמו כן, כל שליחה של מסרון מתועדת גם בכרטיס האישי של הלקוח, וזאת על מנת לדעת בעתיד מה הובטח ללקוח או לאילו מבצעים/הטבות הוא נחשף.

סטטיסטיקות חשובות על מכירות מוצרים / טיפולים:

כל פילוח או גרף ניתן לצפייה ביחס לתקופה הנבחרת על ידך (שבועית / חודשית / שנתית או כל תקופת זמן אחרת), למשל:

  • גרף מכירות מוצרים על פי חברות (כולל סיכומי רווחים).
  •  מכירות מוצרים על פי חלוקה לעובדים וחישובי עמלות מכירה לכל עובד.
  • פילוח הטיפולים שבוצעו בעסק לאורך התקופה המוגדרת – כולל גרפים!
  • סיכום הטיפולים על פי קטגוריות (מחלקות טיפול שונות) או על פי המטפלים.
  • דו"ח ביצועי הצוות וחישובי עמלות טיפול / מכירה לכל עובד.
  • גרף השוואת כמות המבקרים בעסק.
  • ועוד….

בקליק אחד תוכל לגשת לכל המידע העסקי החשוב לך על מנת לקבל תמונת מצב מדוייקת של העסק ולתכנן טוב יותר מהלכים עתידיים. רוב הסטטיסטיקות מלוות בתצוגה גרפית בנוסף לתצוגה הטבלאית על מנת להקל על ניתוח הנתונים.

יש לך עוד שאלות?

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support