זה פשוט לנהל חכם במספרה
אנחנו באופטימוס מתמחים בתוכנות ואפליקציות ניהול למספרות, קופות ממוחשבות ושירות שאפשר לסמוך עליו
כמה באמת אפשר
להספיק ביום אחד?
מעצבי שיער באמת עובדים קשה – כל היום על הרגליים, סביב הלקוחות, נותנים את הלב ודואגים שכולם יצאו מרוצים. לא פשוט להתמודד עם הכול לבד – עם הלקוחות, עם העובדים, לזכור הכול על כל לקוחה, האמת? לאף אחד אין מספיק זמן להשתלט על הכול…
טוב, אנחנו לא פה רק בשביל לעשות סדר ולגרום לזה שדברים יתקתקו. אנחנו פה בשביל שיהיה לכם כיף בעבודה, שתצליח לייעל את העסק בצורות שלא חשבתם עליהן קודם, ובמיוחד בשביל שיהיה לכם יותר זמן לקדם את העסק ולהביא אותו למקסימום חדש .
אופטימוס, והכל מתחבר : )
מאגר לקוחות
שזוכר בשבילך הכל
מתי הייתה אצלך הלקוחה הזו בפעם האחרונה? מה היא קנתה? כמה היא משלמת בדרך כלל? איזו כימיה עשינו לה בפעם שעברה?
מהיום לא צריך לזכור יותר בעל פה או לנחש, המערכת שלנו מאפשרת לך לשמור כמויות אדירות של מידע ואפילו תמונות לפני-אחרי! וכן, היא גם זוכרת לשלוח ללקוחות תזכורות על התורים וברכות ליום הולדת…
יומן חכם שמזהה
כל לקוח שמתקשר
איזה מגניב היה אם הייתם יכולים לזהות את כל השיחות הנכנסות לעסק? אז זהו שממש אין בעיה. אנחנו יודעים להתחבר לטלפון של העסק ו״להקפיץ״ על המסך את שמות הלקוחות שמתקשרים כולל תמונה ועוד ופרטים חשובים נוספים. בקיצור – תתכוננו לשמוע הרבה: "איך זכרת?" ו"איך אתה תמיד יודע הכל?"…
ויש גם עוד: אפילו כשהעסק סגור – התוכנה שומרת את כל מי שהתקשר בזמן שלא יכולתם לענות, ובזמנכם הפנוי תוכלו לחזור לכולם.
יומן חכם
שמזהה כל לקוח שמתקשר
איזה מגניב היה אם הייתם יכולים לזהות את כל השיחות הנכנסות לעסק? אז זהו שממש אין בעיה.
אנחנו יודעים להתחבר לטלפון של העסק ו״להקפיץ״ על המסך את שמות הלקוחות שמתקשרים כולל תמונה ועוד ופרטים חשובים נוספים. בקיצור – תתכוננו לשמוע הרבה: "איך זכרת?" ו"איך אתה תמיד יודע הכל?"…
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. למרות שהם אחראים על 80% מההכנסות לרוב אנחנו לא מצליחים לשמור מספיק על קשר.
לכן, הכנו עבורכם כל מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון, הודעות SMS, הטבות ומבצעים, דפי נחיתה מעוצבים, Gift Cards ועוד…
אנחנו כאן כדי להדריך אתכם על הכל ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. למרות שהם אחראים על 80% מההכנסות לרוב אנחנו לא מצליחים לשמור מספיק על קשר.
לכן, הכנו עבורכם כל מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון, הודעות SMS, הטבות ומבצעים, דפי נחיתה מעוצבים, Gift Cards ועוד…
אנחנו כאן כדי להדריך אתכם על הכל ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. למרות שהם אחראים על 80% מההכנסות לרוב אנחנו לא מצליחים לשמור מספיק על קשר.
לכן, הכנו עבורכם כל מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון, הודעות SMS, הטבות ומבצעים, דפי נחיתה מעוצבים, Gift Cards ועוד…
אנחנו כאן כדי להדריך אתכם על הכל ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. למרות שהם אחראים על 80% מההכנסות לרוב אנחנו לא מצליחים לשמור מספיק על קשר.
לכן, הכנו עבורכם כל מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון, הודעות SMS, הטבות ומבצעים, דפי נחיתה מעוצבים, Gift Cards ועוד…
אנחנו כאן כדי להדריך אתכם על הכל ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. למרות שהם אחראים על 80% מההכנסות לרוב אנחנו לא מצליחים לשמור מספיק על קשר.
לכן, הכנו עבורכם כל מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון, הודעות SMS, הטבות ומבצעים, דפי נחיתה מעוצבים, Gift Cards ועוד…
אנחנו כאן כדי להדריך אתכם על הכל ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
מועדון לקוחות
שמפנק את מי שחשוב לך
הלקוחות הקבועים – הם הנכס הכי חשוב שלנו. לכן, הכנו עבורכם על מה שצריך כדי לנהל מועדון לקוחות מפנק – כרטיסי חבר מועדון VIP, שליחת הודעות SMS להטבות ומבצעים, Gift Cards ועוד…
ואנחנו כאן גם כדי להדריך אתכם ולוודא שלא תפספסו יותר אף לקוח!
אפליקציה בנייד
שהולכת איתך לכל מקום
כן, אפשר להמשיך ולנהל את כל היומנים גם בסמארטפון, לקבוע תורים, לשנות או להזיז. הכל מתעדכן מיידית, הכל מתחבר ליומן במספרה.
רוצה לתת לעוד אנשי צוות גישה ליומן? אין בעיה, תוכלו להתקין את האפליקציה בכמה ניידים או טאבלטים שתרצו, ולתת לכל מי שאתה סומך עליו גישה ליומנים, בלי להפריע לך.
מערכת שמעצבי השיער
אוהבים באמת
שאלנו את המספרות שמשתמשות ביומיום באופטימוס, מה התוכנה והאפליקציה בעצם נותנות להם? הרוב אומרים שברגע שהכל מסודר – חוזרת השליטה בעסק, הראש יותר פנוי ויש פתאום גם זמן וכלים חדשים לקדם ולהצמיח את העסק.
מה עוד מעצבי השיער אומרים? האמת שגם אנחנו הופתענו מחלק מהתשובות…