בעידן של היום שימור לקוחות "חכם" הוא כלי חשוב והכרחי לשמור על עסק מצליח. האם כיום אתה יודע מיהם הלקוחות הרווחיים ביותר שלך? האם יש לך דרך כיום לסווג אותם במערכת או לפנות אליהם בצורה מרוכזת? האם אתה שולח sms בימי ההולדת של הלקוחות שלך? האם  אתה יודע אילו לקוחות הפסיקו להגיע ב-3 חודשים או בחצי שנה האחרונה לעסק?

אנו מאמינים שכל עסק בלי קשר לגודלו יכול למקסם את אחוזי שימור הלקוחות באמצעות כמה כלים פשוטים ויעילים. על סמך נסיון של מאות עסקים פיתחנו עבורכם "ארגז כלים" מקיף ויעיל המאפשר לא רק לסווג לקוחות על פי הקריטריונים השונים, אלא גם לפנות אליהם בקלות ישירות מהמערכת באמצעות smsים, מיילים או דיוור.

באמצעות התוכנה של אופטימוס שימור הלקוחות לא דורש השקעה גדולה בכסף או זמן. כך למשל בימי הולדת: המערכת מוצאת עבורכם אוטומטית את ימי ההולדת של הלקוחות ומאפשרת שליחת SMS שכבר הוכן מראש בלחיצת כפתור. כל פנייה ללקוח יכולה להיות אישית (שמו הפרטי יצורף אוטומטית להודעה) ומתועדת בכרטיס האישי שלו. כך תמיד נדע לאילו מבצעים/הטבות נחשף הלקוח ואילו לא… 

הנה כמה טיפים לשימור לקוחות – למי כדאי לי לפנות ומתי?

  • יום ההולדת של הלקוח הינו יום מיוחד, והתוכנה תזכיר לכם על כך! משלוח של SMS או ברכה בהחלט ישמחו את הלקוח שלכם.
  • בדקו כל כמה חודשים באמצעות התוכנה אילו לקוחות "נשרו" והפסיקו להגיע. נסו "לעורר" אותם באמצעות שליחת SMS עם הטבות או מבצעים ייחודיים עבורם. על פי רוב התוצאות לא יאחרו לבוא…
  • חשוב לשמור על הצעות המחיר שנתנו ללקוח – ולבקש מהתוכנה לבצע מעקב אחרי לקוח זה ("צור תזכורת ללקוח").
  • הקפידו לשאול ולתעד מהיכן הגיעו הלקוחות לעסק. זיכרו לצ'פר לקוחות המביאים לקוחות חדשים לעסק! התוכנה תמצא אותם עבורכם – סווגו אותם כלקוחות מועדפים!
  • הקימו מועדון לקוחות VIP על מנת שאילו ייזכו בהנחה קבועה או הטבות על פני יתר הלקוחות.
  • השתדלו לשמור על קשר רצוף עם כלל הלקוחות שלכם. אם הלקוח אישר לכם לשלוח לו מייל או SMS השתמשו בזה ע"מ ליידע אותו על טיפולים/מוצרים חדשים או מבצעים.
  • אל תשפוט לקוח על סמך הביקור הראשון שלו בעסק –חשוב מאוד כבר מהרגע הראשון לתת לו הרגשה של בית חם.  קח ממנו פרטים בכדי לצרפו למאגר. זכור שייתכן והלקוח בוחן את העסק שלך במקביל לבתי עסק האחרים – מצא באמצעות התוכנה את כל הלקוחות החדשים והפעל עליהם תוכנית שימור!

יש לך עוד שאלות?

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support