מאגר הלקוחות של אופטימוס (BeauTech) יסייע לך לזכור כל פרט חשוב על הלקוח שלך, כולל תמונות לפני ואחרי ותיעוד של הטיפולים. ידע הוא כח וככל שנדע יותר על הלקוחות שלנו – הסיכוי שלנו לשמר אותם בעסק רק הולך ועולה. 

איך הלקוח הגיע אליי? מתי יום ההולדת שלו? אילו טיפולים הוא מעדיף? מהם הרגלי הקנייה שלו? מהי תדירות הביקורים שלו? מאגר הלקוחות של Optimus מאפשר לך לדעת כל זאת ועוד הרבה יותר.  כמו כן בעזרת במערכת ניתן להגיע לפילוחים שונים של לקוחות ולפנות אליהם בצורה מרוכזת וחכמה באמצעות הודעות סמס, מבצעים, ברכות ימי הולדת ועוד…

לכל לקוח ישנו כרטיס אישי המחולק לאיזורים שונים שבהם נמצא כל המידע על הפעילויות של הלקוח בעסק. היות והמאגר מאורגן ב"חוצצים" נפרדים, קל מאוד לארגן ולמצוא את כל המידע על הלקוח.

כרטיס הלקוח כולל:

  • כל הפרטים האישיים (טלפונים, מיילים, תאריכי לידה/נישואין, סיווגים, העדפות הערות וכו'…)
  • צילומי לקוח לפני ואחרי (ניתן לשמור ללקוח סדרת תמונות או לשמור סדרת עבודות נבחרות להדגמה ללקוחות חדשים)
  • ניהול מפורט של סדרות פעילות / מנויים פעילים לכל לקוח/ה. כולל מנגנון ניקוב אוטומטי.
  • כל הסטוריית הטיפולים, המוצרים שנרכשו, ואפילו התשלומים שניגבו מכל לקוח ולקוח.
  • למספרות – ניהול כרטיס כימיה מתקדם השומר את כל הסטוריית הכימיות שבוצעה (חברות,סדרות צבע וגוונים)
  • לקוסמטיקאיות – כרטיס לתיעוד הרקע הרפואי או כל רגישות / טיפול תרופתי / אבחנה בריאותית חשובה
  • תיעוד כל המסרונים והודעות ה SMS שנשלחו ללקוח (לדעת מה הובטח ללקוח ולאיזו קבוצת שימור הוא משתייך)
  • מקום מיוחד לתיעוד של הצעות מחיר, או בנייה של תוכניות טיפולים מורכבות
  • מעקב אחרי הדוגמיות או ההמלצות שניתנו על מוצרים /טיפולים עתידיים
  • מנגנון מטלות פנימי משוכלל לצורך המשך טיפול בלקוחות (הצעות מחיר, לידים, הזמנות מוצרים וכו')
  • לא מפספסים יותר אף לקוח!

אופציות נוספות מתקדמות (לשימור לקוחות) ​

  • הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות VIP באמצעות כרטיס מגנטי אישי המקנה הנחות / הטבות
  • אפשרות לנהל צבירת נקודות השוות ערך למחיר טיפולים/רכישות בעתיד

יש לך עוד שאלות?